24.6.13

My Pregnancy


My Pregnancy


Mood teruja bagai lepas balik bercuti dari langkawi...

cuaca panas di utara sememangnya jatuh rangking st1 adalah negeri perlis.

sampai di petaling jaya time tuu mmg badan aku panas sangat...letih tak bermaya toksah

tak usah di cakap,di tambah segugut di ari-ari yang kian berdenyut-denyut.

dh masuk 3 bulan tak datang pe***   


siap rasa mual-mual lagii....mana mungkin ...macam tak percaya.aku pulak letih semacam,dalam masa yang sama mother in law datang kerumah seminggu bercuti..ku gagah jugak dengan kedrat yang ada untuk masak,mengemas ,memasak dan melayan mil..

sesudah 2,3 hari aku suruh husband belikan pregnant test @ upt kat watson yang terdekat..

apa lagi en.A my husband laju ja pegi bli...

siap bli 3 jenis yang seperti di gambar & satu lagi yg lebih mahal...tapi aku xde snap gambar..


mood teruja beb.... :P

alhamdulillah...akhir nya....3 tahun kami menanti saat -saat indah dan tak ternilai nii...

esoknya pagi2 subuh aku buat upt...smangat ko... tgok double line untuk aku.....

mengalir air mata panas di pipi...cepat2 aku kejut en,A

Dengan penuh syukur...husbandku x putus-putus ucap kata syukur..

pagi tuu terus kami solat subuh dan sujud syukur bersama.

en.A terus kejut maknya...

sesudah hari pun cerah ...en,A terus ajak aku pegi chek-up sekali lagi di klinik Family Taman sri manja


dokter siap scan lagi supaya kami benar-benar berpuas hati....di screen scan tu (pe ntah nama machine scan tuu xtaw,,,)terlihat sekujur bulat seperti telur yg berdegup jantungnya,,,itulah bayi kami...time tuu dah masuk 6  week...

aamiin...aamiin SYUKUR pada MU ya ALLAH...




nanti sambung lagi yer....banyak lagi ingin aku kongsikan kegembiraan kali nii...... bubbyyee....

Tiada ulasan: