Google+ Followers

10.5.13

Aku Kembali Dengan Sinaran Cahaya Baru





Assalamualaikum pembaca sahabat taulan dan geng blogger,dh lma aku menyepi dari dunia maya nii..

.so...im here now..

hehe..smangat ko...mcm2 aaku nk citer...percutian bajet,bab pregnancy,bab hobby henglish aku,bab makan2...mcm2 bab la....tunggu...



jadik ko layan la gambar-gambar mukadimah aku nii dulu yepp'''''(^_@)










ni gambar tuan tanah yang dh lama tak bersua muka....jangan meluat nak tatap udah ler...hoho....















tahun lepas punya cerita.....good bye 2012




pic nii masa raya puasa tahun lepas aku beraya kt istana Arau Perlis.....

semangat ko...nak dapat duit raya dari Yang Mulia Raja perlis YAM Syed Sirrajuddin


lepas tu dapat ler bersalam-salaman dengan kerabat Raja Perlis....


pic belum upload dlm Pc BARU AKU NIE...HUHU~:p



























Haaa...yang niii hobby n minat baru aku....



banyak lagi aku nk citer pasal sewing...menyewing nii..hehe peribahasa baru aku...



so layan lah dulu gambar-gambar yang aku post nii yepp..









Tiada ulasan: